Gå til hovedinnhold

«Private Banking i Nordnet – uten faste, skjulte og unødvendige avgifter»

Vi opplever at flere Private Banking-kunder tar kontakt med oss og har et ønske om å forvalte pengene sine selv. Vi tilbyr ingen investeringsrådgivning og legger opp til at kundene skal kunne håndtere sparingen og investeringene på egen hånd. Trolig tar flere kontakt fordi de har blitt mer oppmerksomme på hva de faktisk betaler for tjenestene sine. Avgifter er sentralt for de fleste, og pågangen vil trolig øke når kostnadsoversikten blir tilgjengelig på nyåret.

Kostnadsoversikten inneholder informasjon om alle kostnader og avgifter som blir belastet deg som kunde. Når denne blir tilgjengelig hos de ulike aktørene er det klart at tankene settes i sving og at man vurderer alternativene sine. Det er sunt, og gjør det enklere å velge aktør. Hos Nordnet finner man denne på nettsiden under menypunktet «Mine sider» og «Årsoppgave».

Vi vet at mange har spørsmål om hvilke fordeler du kan få som Private Banking-kunde. Der har vi en jobb å gjøre for å vise hvem vi er, hva vi står for og hva man faktisk får som kunde. Nedenfor har vi listet opp noen vanlige spørsmål vi får om vårt Private Banking konsept – og våre svar.

«Hei Christian. Du er leder for Private Banking som håndterer Nordnets formuende kunder. Kan du fortelle hvordan dere jobber?»

Absolutt. Som kunde hos oss skal du få rask service, det er viktig for oss. Vår Private Banking service- og trading-desk hjelper til med alt fra spørsmål om børsen, produkter og pensjon til spesifikke investeringsmuligheter. Vi ønsker at du skal lykkes med sparingen og investeringene, så ta kontakt med oss hvis du trenger hjelp eller inspirasjon.

Artikkelen fortsetter under bildet.

«Hva får du helt konkret når du er Private Banking-kunde hos i Nordnet?»

Du får en tett oppfølging, et fullverdig investeringsunivers, deltakelse på egne Private Banking-arrangementer, i tillegg til gode vilkår.

Vi har en ambisjon om å ha konkurransedyktige priser, samtidig som vi tilbyr gode investeringsprodukter og inspirasjon til hvordan du selv kan forvalte pengene dine. Det er ingen faste kostnader for å være kunde hos oss og du betaler kun for det du trenger.

Dette gjør tilbudet vårt transparent og underbygger vårt ønske om å være en støttepartner for våre kunder. Vi sitter med ekspertisen om produktene og tjenestene – og vi står klare til å hjelpe deg.

«Hva kan man gjøre om man vil vite mer?»

Du kan lese mer om oss og melde din interesse på våre Private Banking-sider. I tillegg er vi tilgjengelig på 23 33 30 95 og på privatebanking@nordnet.no.

Les flere innlegg fra vår Private Banking-bruker på Nordnetbloggen.

Er du ikke Nordnet-kunde? Bli kunde her.

I kommentarfeltet nedenfor kan du kommentere innholdet i dette blogginnlegget, og ta del i andre leseres kommentarer. Kommentarene representerer ikke Nordnets meninger. Nordnet gjennomgår ikke kommentarene før publisering, men fjerner upassende kommentarer hvis det forekommer. Vil du vite mer om hvordan Nordnet behandler personopplysningene dine, klikk her.

Abonner
Gi meg beskjed
guest
0 Kommentarer
Se alle kommentarer